Jak zarządzać płatnością automatyczną?

05/08/2020
Udostępnij:

Wszystkie działania związane z usługą płatności automatycznej możesz podjąć po zalogowaniu się do serwisu Blue Media.

Możliwe akcje:

  • Aktywacja powiadomień
    Możesz ustawić dodatkowe powiadomienia SMS, które otrzymasz za każdym razem, gdy dostawca wystawi nową fakturę do zapłaty wraz z terminem płatności i będziesz miał wszystko pod kontrolą.

  • Ustawienie dnia płatności
    Automatyczna płatność może być realizowana w dwóch terminach: 2-4 dni robocze po wystawieniu faktury lub na 1-2 dni przed upływem terminu płatności. To Ty decydujesz, kiedy środki mają zostać pobrane z wskazanego przez Ciebie źródła.

  • Określenie limitu płatności
    Możesz zadecydować o maksymalnej kwocie, jaka może zostać pobrana z tytułu płatności za rachunki. Dzięki temu zyskujesz pełną kontrolę nad wydatkami.

  • Wskazanie źródła płatności
    W każdej chwili możesz zmienić kartę, z której będą pobierane środki. Cały czas pracujemy nad rozszerzeniem dostępnych metod płatności.

  • Włączenie i wyłączenie płatności automatycznej
    Możesz to zrobić w dowolnym momencie. Wystarczy, że wejdziesz w zakładkę ''Opłaty automatyczne'' i wybierzesz kafelek z nazwą danego dostawcy, po czym klikniesz ''Wstrzymaj automatyczne opłacanie kolejnych rachunków'' lub ''Zrezygnuj z automatycznego opłacania kolejnych rachunków''. Pierwsza opcja pozwala dezaktywować usługę na pewien czas, a druga skutkuje jej całkowitym usunięciem.

Zobacz także

Jak włączyć i wyłączyć płatność automatyczną?

Jak przebiega proces realizacji płatności automatycznej?

Na czym polega usługa Płatność automatyczna?

Zobacz więcej

Porozmawiajmy