Wszystkie działania związane z usługą płatności automatycznej możesz podjąć po zalogowaniu się do serwisu Blue Media.
Możliwe akcje:
-
Aktywacja powiadomień
Możesz ustawić dodatkowe powiadomienia SMS, które otrzymasz za każdym razem, gdy dostawca wystawi nową fakturę do zapłaty wraz z terminem płatności i będziesz miał wszystko pod kontrolą. -
Ustawienie dnia płatności
Automatyczna płatność może być realizowana w dwóch terminach: 2-4 dni robocze po wystawieniu faktury lub na 1-2 dni przed upływem terminu płatności. To Ty decydujesz, kiedy środki mają zostać pobrane z wskazanego przez Ciebie źródła. -
Określenie limitu płatności
Możesz zadecydować o maksymalnej kwocie, jaka może zostać pobrana z tytułu płatności za rachunki. Dzięki temu zyskujesz pełną kontrolę nad wydatkami. -
Wskazanie źródła płatności
W każdej chwili możesz zmienić kartę, z której będą pobierane środki. Cały czas pracujemy nad rozszerzeniem dostępnych metod płatności. -
Włączenie i wyłączenie płatności automatycznej
Możesz to zrobić w dowolnym momencie. Wystarczy, że wejdziesz w zakładkę ''Opłaty automatyczne'' i wybierzesz kafelek z nazwą danego dostawcy, po czym klikniesz ''Wstrzymaj automatyczne opłacanie kolejnych rachunków'' lub ''Zrezygnuj z automatycznego opłacania kolejnych rachunków''. Pierwsza opcja pozwala dezaktywować usługę na pewien czas, a druga skutkuje jej całkowitym usunięciem.