Jak włączyć?
Aktywacja usługi odbywa się w dwóch krokach.
- Zaloguj się do eBOK-a swojego usługodawcy po otrzymaniu informacji o wystawieniu nowej faktury i wybierz opcję płatności online. Uruchomisz w ten sposób bramkę płatności, która pozwoli Ci zarówno opłacić bieżącą fakturę, jak i aktywować płatność automatyczną, dzięki której kolejne faktury opłacą się same.
- Podaj dane do logowania do serwisu Płatności automatyczne Blue Media, żeby przejść do wyboru wcześniej zapisanej karty płatniczej lub zarejestrować nowe konto i dodać kartę. Następnie zleć przelew za rachunek. Po jego opłaceniu otrzymasz informację o włączeniu płatności automatycznej oraz instrukcje dotyczące zarządzania płatnościami w serwisie. Wiadomości trafią na Twoją skrzynkę mailową.
To wszystko. Od teraz Twoje rachunki będą opłacać się same.
Jak wyłączyć?
Zaloguj się do serwisu Blue Media, wejdź w zakładkę ''Opłaty automatyczne'', wybierz dostawcę, u którego chcesz wyłączyć płatność automatyczną i kliknij ''Wstrzymaj automatycznej opłacanie rachunków''. Żeby zapisać zmiany - przepisz kod SMS, który prześlemy na Twój numer telefonu. W każdej chwili możesz skorzystać z opcji ''Wznów płatność automatyczną''. Jeżeli chcesz zrezygnować z usługi - użyj ''Zrezygnuj z automatycznego opłacania kolejnych rachunków''.