Jak włączyć i wyłączyć płatność automatyczną?

05/08/2020
Udostępnij:

Jak włączyć?

Aktywacja usługi odbywa się w dwóch krokach.

  1. Zaloguj się do eBOK-a swojego usługodawcy po otrzymaniu informacji o wystawieniu nowej faktury i wybierz opcję płatności online. Uruchomisz w ten sposób bramkę płatności, która pozwoli Ci zarówno opłacić bieżącą fakturę, jak i aktywować płatność automatyczną, dzięki której kolejne faktury opłacą się same.

  2. Podaj dane do logowania do serwisu Płatności automatyczne Blue Media, żeby przejść do wyboru wcześniej zapisanej karty płatniczej lub zarejestrować nowe konto i dodać kartę. Następnie zleć przelew za rachunek. Po jego opłaceniu otrzymasz informację o włączeniu płatności automatycznej oraz instrukcje dotyczące zarządzania płatnościami w serwisie. Wiadomości trafią na Twoją skrzynkę mailową.

To wszystko. Od teraz Twoje rachunki będą opłacać się same.

 

Jak wyłączyć?

Zaloguj się do serwisu Blue Media, wejdź w zakładkę ''Opłaty automatyczne'', wybierz dostawcę, u którego chcesz wyłączyć płatność automatyczną i kliknij ''Wstrzymaj automatycznej opłacanie rachunków''. Żeby zapisać zmiany - przepisz kod SMS, który prześlemy na Twój numer telefonu. W każdej chwili możesz skorzystać z opcji ''Wznów płatność automatyczną''. Jeżeli chcesz zrezygnować z usługi - użyj ''Zrezygnuj z automatycznego opłacania kolejnych rachunków''.

Zobacz także

Jak zarządzać płatnością automatyczną?

U jakich Dostawców, mogę włączyć płatność automatyczną bezpośrednio w eBOKu?

Jak przebiega proces realizacji płatności automatycznej?

Zobacz więcej

Porozmawiajmy