Środki zostały pobrane z konta, a Canal+ nie odnotowało płatności. Dlaczego?

01/07/2020
Udostępnij:

Być może dane w eBOK nie zostały jeszcze zaktualizowane. Czasami zajmuje to od 24 do 48 godzin. Jeżeli otrzymałeś e-mail z potwierdzeniem realizacji transakcji - wszystko jest w porządku. Jeśli po upływie 48 h w eBOK nadal nie będzie odnotowanej płatności - skontaktuj się z Canal+.

Jeżeli zleciłeś płatność, ale nie otrzymałeś od nas e-maila z potwierdzeniem - skontaktuj się z naszym Centrum Pomocy za pośrednictwem formularza kontaktowego. Pamiętaj, żeby uzupełnić numer identyfikacyjny transakcji, który znajdziesz w historii transakcji widocznej po zalogowaniu do bankowości internetowej


Zobacz także

Ile zapłacę za zlecenie płatności?

Jak sprawdzić, czy moja płatność dla firmy Canal+ została zrealizowana?

Porozmawiajmy