Jak to działa?

Zakupy z odroczonym terminem płatności zyskują na popularności. Dają klientom sklepów poczucie większej swobody i możliwość zrealizowania zakupów w dowolnym momencie. Jeżeli szukasz informacji o tym jak można skorzystać z usługi Pay Smartney, w jaki sposób przekazywana jest informacje o wyniku procesu weryfikacyjnego oraz decyzja kredytowa – jesteś we właściwym miejscu. W poniższej bazie wiedzy znajdują się najważniejsze informacje nt. procesu udzielania pożyczki konsumenckiej w ramach usługi Pay Smartney.

Jak mogę się dowiedzieć, co z moją pożyczką?

Jeżeli chcesz się dowiedzieć jaki status ma Twój wniosek kredytowy, który skierowałeś do Smartney lub zapytać o szczegóły pożyczki i jej spłaty – skontaktuj się bezpośrednio z firmą Smartney. Możesz skorzystać z formularza kontaktowego lub zadzwonić pod numer: 22 528 88 88 – koszt połączenia jest zgodny z taryfą Twojego operatora. Zespół Smartney jest do Twojej dyspozycji: od poniedziałku do piątku: 8:00-21:00 w weekend: 9:00-16:00

Gdzie znajdę informację o wyniku procesu weryfikacji?

Informacje związane z potwierdzeniem tożsamości przekazujemy drogą mailową na adres, który podałeś we wniosku. Jeżeli nie widzisz maila od Blue Media, sprawdź SPAM i pozostałe foldery – być może wiadomość trafiła do jednego z nich. Jeżeli nie znajdziesz maila od Blue Media – skontaktuj się z nami za pośrednictwem poniższego formularza. var id = "brak_maila"; var formularz = $("#lms_form"); $( document ).ready(function() { generateForm(); preventDefaultSend(); validateForm(); });

Jak skorzystać z Pay Smartney?

Robisz zakupy tak jak zwykle. Po dodaniu towarów do koszyka trafiasz na naszą bramkę płatności, gdzie wśród dostępnych metod płatności znajdziesz Pay Smartney. Po wybraniu sposobu płatności wykonaj kolejne kroki, o które poprosi Cię system. Wypełnij formularz i wyraź niezbędne zgody (Twoje dane będą przetwarzane wyłącznie na potrzeby składanego przez Ciebie wniosku). Potwierdź dane z formularza logując się do swojej bankowości internetowej. Zatwierdź umowę pożyczki kodem SMS i gotowe! Twoje zakupy zostały opłacone. Spłać całą pożyczkę w ciągu maksymalnie 30 dni bez dodatkowych kosztów lub po 30 dniach rozłóż spłatę na raty, których wysokość i liczba jest określona już w momencie zaakceptowania Twojego wniosku i znajdziesz ją w wiadomości e-mail do Smartney. Taka forma płatności jest dostępna przy zakupie towarów o wartości od 200 do 1 500 PLN.

Czy muszę uzupełnić cały formularz?

Tak. Wszystkie pola zawarte w formularzu są obowiązkowe. Potrzebujemy tych danych, by móc przeprowadzić proces weryfikacji Twojej zdolności kredytowej, zdecydować o zaakceptowaniu lub odrzuceniu Twojego wniosku oraz przygotować umowę kredytową, którą otrzymasz na maila w przypadku skorzystania z usługi Pay Smartney. Jednocześnie zapewniamy o pełnym bezpieczeństwo wszystkich przesyłanych przez Ciebie danych. Każdy formularz jest odpowiednio zabezpieczony, a dane są przetwarzane wyłącznie na potrzeby składane przez Ciebie wniosku.

Jak dowiem się, czy skorzystałem z Pay Smartney?

Wszystkie potrzebne informacje otrzymasz drogą mailową – na adres e-mail podany podczas wyboru metody płatności. Najpierw poinformujemy Cię o rozpoczęciu procesu, później o wyniku weryfikacji Twojej tożsamości oraz o realizacji transakcji (nadawcą tych wiadomości będzie Blue Media S.A.). Otrzymasz również maila od firmy Smartney, w którym znajdziesz umowę kredytową oraz wszystkie potrzebne dokumenty wraz z instrukcją, jakie kroki masz następnie wykonać.

POROZMAWIAMY?