Pay Smartney

Pay Smartney to nowoczesna metoda płatności dostępna w ramach płatności online Blue Media u wybranych partnerów. Cechą charakterystyczną metody jest odroczony termin płatności. Co znaczy, że klient sklepu (lub innego serwisu prowadzącego sprzedaż online) może nabyć produkt jednego dnia, a należność za niego uregulować w dowolnym terminie – do 30 dni nie ponosząc przy tym żadnych kosztów. W poniższej bazie wiedzy znajdziesz odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania związane z usługą Pay Smartney.

Dlaczego w procesie pojawia się firma Smartney?

Firma Smartney jest partnerem Blue Media S.A. i podmiotem udzielającym pożyczki w ramach formy płatności Pay Smartney i to ona przeprowadza proces weryfikacyjny, od którego zależy, czy możesz skorzystać z odroczonego terminu płatności czy nie.

Dlaczego muszę wyrazić aż tyle zgód?

Wynika to z formy płatności, którą wybrałeś. Pay Smartney to metoda płatności z odroczonym terminem spłaty. Oznacza to, że Smartney, partner rozwiązania, udziela Ci kredytu konsumenckiego i pokrywa początkowo koszt Twoich zakupów. Ty spłacasz później pożyczkę Smartney. Jeżeli zrobisz to w całości do 30 dni - nie ponosisz żadnych kosztów. Możesz również rozłożyć spłatę na raty – zgodnie z umową kredytu konsumenckiego, którą otrzymasz od Smartney. Złożoność usługi powoduje, że musimy uzyskać od Ciebie szereg zgód, które pozwolą nam m.in. przeprowadzić proces weryfikacji zdolności kredytowej, poinformować Cię o jej wyniku oraz przesłać Ci umowę kredytu konsumenckiego.

Na czym polega Pay Smartney?

Pay Smartney to jedna z metod płatności dostępnych w ramach bramki płatności Blue Media. Dzięki niej możesz kupić towar w dowolnym momencie, a należność uregulować dopiero za jakiś czas. Smartney, partner rozwiązania, udziela Ci kredytu konsumenckiego (pożyczki) i pokrywa koszt Twoich zakupów, a Ty spłacasz pożyczkę w określonym czasie. Jeżeli uregulujesz zobowiązanie w ciągu 30 dni – nie ponosisz żadnych kosztów i spłacasz dokładnie tyle, ile kosztował zakupiony przez Ciebie produkt. Jeśli z jakichś względów nie będziesz w stanie spłacić całej kwoty, będziesz mógł rozłożyć spłatę na raty. Ich liczba zależy od kwoty zakupu: kwota 200-500 zł - trzy raty kwota 501-1000 zł - sześć rat kwota 1001-1500 zł - dziewięć rat Jeżeli pieniądze na sfinansowanie swoich zakupów chcesz otrzymać „do ręki” – skontaktuj się bezpośrednio z partnerem naszego rozwiązania pod numerem telefonu: 22 528 88 88. Ważne: po wyborze metody płatności Pay Smartney, zostaniesz poddany procesowi weryfikacji – tak jak w trakcie standardowej procedury ubiegania się o kredyt gotówkowy. Gdy zostaniesz pozytywnie zweryfikowany otrzymasz na maila umowę kredytową zawierającą szczegóły spłaty, w tym informacje nt. możliwości rozłożenia spłaty pożyczki na wygodne raty.

Czy muszę uzupełnić cały formularz?

Tak. Wszystkie pola zawarte w formularzu są obowiązkowe. Potrzebujemy tych danych by móc przeprowadzić proces weryfikacji Twojej zdolności kredytowej, zdecydować o zaakceptowaniu lub odrzuceniu Twojego wniosku oraz przygotować umowę kredytową, którą otrzymasz na maila w przypadku skorzystania z usługi Pay Smartney.

Czy po otrzymaniu umowy mogę ponownie wnioskować?

Jeśli spłaciłeś terminowo całość swojego zobowiązania, możesz wnioskować od razu o kolejną pożyczkę, której przyznanie jest zależne od ponownej oceny Twojej zdolności kredytowej. Dotyczy to zarówno spłat w ciągu 30 dni od zawarcia umowy (gdy nie ponosisz żadnych kosztów), jak i spłat w formie rat. Jeśli masz jeszcze niespłacone zobowiązanie wobec Smartney i regulujesz płatności terminowo, to o kolejną pożyczkę w ramach formy płatności Pay Smartney możesz ubiegać się po upływie 120 dni od daty zawarcia trwającej umowy pożyczki.

Jak skorzystać z Pay Smartney?

Robisz zakupy tak jak zwykle. Po dodaniu towarów do koszyka trafiasz na naszą bramkę płatności, gdzie wśród dostępnych metod płatności znajdziesz Pay Smartney. Po wybraniu sposobu płatności wykonaj kolejne kroki, o które poprosi Cię system. Wypełnij krótki formularz. Potwierdź dane z formularza logując się do swojej bankowości internetowej. Zatwierdź umowę pożyczki kodem SMS i gotowe! Twoje zakupy zostały opłacone. Spłać całą pożyczkę w ciągu maksymalnie 30 dni bez dodatkowych kosztów lub po 30 dniach rozłóż spłatę na raty, których wysokość i liczba jest określona już w momencie zaakceptowania Twojego wniosku i znajdziesz ją w wiadomości e-mail do Smartney. Taka forma płatności jest dostępna przy zakupie towarów o wartości od 200 do 1 500 PLN.

Kiedy można skorzystać z Pay Smartney?

Usługa jest dostępna u większości sprzedawców, którzy wdrożyli w swoich sklepach bramkę płatności Blue Media. Są to sprzedawcy z następujących branż: dom i ogród odzież kosmetyki i perfumy artykuły spożywcze bielizna dziecko artykuły medyczne sprzęt sportowy wyposażenie wnętrz materiały budowlane artykuły parafarmaceutyczne, suplementy, zioła sprzęt medyczny książki, gazety, czasopisma zabawki gastronomia materiały biurowe chemia gospodarcza i przemysłowa bilety odzież galanteria Ważne: usługa jest dostępna przy zakupie towarów o wartości od 200 do 1 500 PLN. Jeżeli spłacisz należność maksymalnie w ciągu 30 dni od daty zakupu – nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów.

Ile razy mogę skorzystać z usługi Pay Smartney?

Jeśli spłaciłeś terminowo całość swojego zobowiązania, możesz wnioskować od razu o kolejną pożyczkę, której przyznanie jest zależne od ponownej oceny Twojej zdolności kredytowej. Dotyczy to zarówno spłat w ciągu 30 dni od zawarcia umowy (gdy nie ponosisz żadnych kosztów), jak i spłat w formie rat. Jeśli masz jeszcze niespłacone zobowiązanie wobec Smartney i regulujesz płatności terminowo, to o kolejną pożyczkę w ramach formy płatności Pay Smartney możesz ubiegać się po upływie 120 dni od daty zawarcia trwającej umowy pożyczki.

Jak dowiem się, czy skorzystałem z Pay Smartney?

Wszystkie potrzebne informacje otrzymasz drogą mailową – na adres e-mail podany podczas wyboru metody płatności. Najpierw poinformujemy Cię o rozpoczęciu procesu, później o wyniku weryfikacji Twojej tożsamości oraz o realizacji transakcji (nadawcą tych wiadomości będzie Blue Media S.A.). Otrzymasz również maila od firmy Smartney, w którym znajdziesz umowę kredytową oraz wszystkie potrzebne dokumenty wraz z instrukcją, jakie kroki masz następnie wykonać.

Czy mogę mieć kilka zakupów z odroczonym terminem płatności jednocześnie?

Jeśli spłaciłeś terminowo całość swojego zobowiązania, możesz wnioskować od razu o kolejną pożyczkę, której przyznanie jest zależne od ponownej oceny Twojej zdolności kredytowej. Dotyczy to zarówno spłat w ciągu 30 dni od zawarcia umowy (gdy nie ponosisz żadnych kosztów), jak i spłat w formie rat. Jeśli masz jeszcze niespłacone zobowiązanie wobec Smartney i regulujesz płatności terminowo, to o kolejną pożyczkę w ramach formy płatności Pay Smartney możesz ubiegać się po upływie 120 dni od daty zawarcia trwającej umowy pożyczki.

Dlaczego otrzymałem odmowę od firmy Smartney?

Firma Smartney jest podmiotem udzielającym pożyczki w ramach formy płatności Pay Smartney i to wyłącznie do niej należy decyzja o tym, czy dostaniesz pożyczkę i będziesz mógł skorzystać z odroczonego terminu płatności czy nie.

Jak mogę się dowiedzieć, co z moją pożyczką?

Jeżeli chcesz się dowiedzieć jaki status ma Twój wniosek kredytowy, który skierowałeś do Smartney lub zapytać o szczegóły pożyczki i jej spłaty – skontaktuj się bezpośrednio z firmą Smartney. Możesz skorzystać z formularza kontaktowego lub zadzwonić pod numer: 22 528 88 88 – koszt połączenia jest zgodny z taryfą Twojego operatora. Zespół Smartney jest do Twojej dyspozycji: od poniedziałku do piątku: 8:00-21:00 w weekend: 9:00-16:00

Na jaki numer konta należy przelać należność?

Wszystkie potrzebne informacje nt. odbiorcy płatności, numeru konta oraz harmonogramu spłaty znajdziesz w umowie kredytowej, którą otrzymasz od firmy Smartney jak tylko Twoja weryfikacja zakończy się wynikiem pozytywnym. W podstawowym założeniu masz aż 30 dni na spłatę należności. Jeżeli jednak z jakichś przyczyn nie uda Ci się spłacić zadłużenia w tym terminie – możesz rozłożyć spłatę na wygodne raty: kwota 200-500 zł – trzy raty kwota 501-1000 zł – sześć rat kwota 1001-1500 zł – dziewięć rat Wszystkie szczegóły znajdziesz w wiadomości od firmy Smartney, którą otrzymasz na podany przez Ciebie adres e-mail.

Gdzie znajdę informację o wyniku procesu weryfikacji?

Informacje związane z potwierdzeniem tożsamości przekazujemy drogą mailową na adres, który podałeś we wniosku. Jeżeli nie widzisz maila od Blue Media, sprawdź SPAM i pozostałe foldery – być może wiadomość trafiła do jednego z nich. Jeżeli nie znajdziesz maila od Blue Media – skontaktuj się z nami za pośrednictwem poniższego formularza. var id = "brak_maila"; var formularz = $("#lms_form"); $( document ).ready(function() { generateForm(); preventDefaultSend(); validateForm(); });

Jak odstąpić od umowy?

Przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy o kredyt konsumencki w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia. Do zachowania terminu wystarczające jest wysłanie oświadczenia o odstąpieniu w powyższym terminie na adres email: kontakt@smartney.pl Możesz skorzystać z tego wzoru formularza odstąpienia od umowy o kredyt konsumencki. Będzie on również dołączony do Twojej umowy kredytu konsumenckiego. Stosowanie formularza jednak nie jest obowiązkowe.

Ile kosztuje usługa Pay Smartney?

Jeżeli spłacisz całą należność w ciągu maksymalnie 30 dni od daty zawarcia umowy kredytu konsumenckiego, to nie poniesiesz żadnych kosztów. Jeżeli jednak z jakichś przyczyn nie uda Ci się spłacić zadłużenia w tym terminie - możesz rozłożyć spłatę na wygodne raty. Wszystkie szczegóły, takie jak koszt kredytu konsumenckiego i harmonogram spłaty, znajdziesz w umowie kredytu konsumenckiego, którą otrzymasz od Smartney. Niestety nie jesteśmy w stanie podać szacunkowych kosztów, ponieważ ich wysokość zależy od kilku czynników i są one ustalane indywidualnie dla każdego klienta.

POROZMAWIAMY?