Pay Smartney to nowoczesna metoda płatności dostępna w ramach płatności online Blue Media u wybranych partnerów. Cechą charakterystyczną metody jest odroczony termin płatności. Co znaczy, że klient sklepu (lub innego serwisu prowadzącego sprzedaż online) może nabyć produkt jednego dnia, a należność za niego uregulować w dowolnym terminie – do 30 dni nie ponosząc przy tym żadnych kosztów. W poniższej bazie wiedzy znajdziesz odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania związane z usługą Pay Smartney.
Dlaczego w procesie pojawia się firma Smartney?
Dlaczego muszę wyrazić aż tyle zgód?
Na czym polega Pay Smartney?
Czy muszę uzupełnić cały formularz?
Czy po otrzymaniu umowy mogę ponownie wnioskować?
Jak skorzystać z Pay Smartney?
Kiedy można skorzystać z Pay Smartney?
Ile razy mogę skorzystać z usługi Pay Smartney?
Jak dowiem się, czy skorzystałem z Pay Smartney?
Czy mogę mieć kilka zakupów z odroczonym terminem płatności jednocześnie?
Dlaczego otrzymałem odmowę od firmy Smartney?
Jak mogę się dowiedzieć, co z moją pożyczką?
Na jaki numer konta należy przelać należność?
Gdzie znajdę informację o wyniku procesu weryfikacji?
Jak odstąpić od umowy?
Ile kosztuje usługa Pay Smartney?