Jak mogę sprawdzić status transakcji zrealizowanej przez System Płatności BlueCash?

25/01/2021
Udostępnij:

Jedynym sposobem na sprawdzenie statusu transakcji będzie kontakt z bankiem, z którego zlecony został przelew natychmiastowy. Tylko bank posiada wszystkie niezbędne informacje o transakcji.

Niestety Blue Media S.A., jako operator płatności, nie jest uprawniona do udzielania informacji na temat tego typu przelewów. Mimo, że jako firma widnieje w polu nadawcy przelewu.

Ważne: usługa szybkiego przelewu, wykonanego przy użyciu Systemu Płatności BlueCash, nie jest tym samym co szybka płatność za rachunek, poprzez opcję "zapłać" na fakturze lub płatność za złożone zamówienie w sklepie internetowym. Jeżeli skorzystałeś z usługi szybkiego transferu w swoim banku i masz związane z tym pytania lub wątpliwości - skontaktuj się z bankiem.

Zobacz także

Nie wiem kto jest nadawcą przelewu ekspresowego – jak zidentyfikować nadawcę?

Dlaczego otrzymałem zwrot przelewu ekspresowego?

Otrzymałem przelew ekspresowy, ale nie wiem kto jest nadawcą i chcę zwrócić te pieniądze. Jak to zrobić?

Zobacz więcej

Porozmawiajmy