Jeżeli kod nie trafił do wskazanej przez Ciebie skrzynki mailowej, sprawdź czy nie wystąpił któryś z opisanych niżej błędów.
- Sprawdź, czy środki zostały pobrane z rachunku
- tak - sprawdź, czy podany adres e-mail jest prawidłowy
- nie - transakcja nie została poprawnie wykonana, ponów doładowanie
-
Sprawdź, czy wprowadzony adres e-mail jest poprawny
- tak - sprawdź ponownie skrzynkę odbiorczą oraz foldery typu SPAM, oferty i powiadomienia
- nie - kod nie będzie mógł zostać poprawnie dostarczony. Prześlij nam swoje zgłoszenie wraz z potwierdzeniem przelewu za pomocą poniższego formularza kontaktowego
Wskazówka: Żeby sprawdzić poprawność adresu e-mail - zaloguj się do swojej bankowości internetowej i wejdź kolejno w: Moje dane > Dane osobiste - tam powinien się znajdować mail kontaktowy, który jest przypisany do Twojego rachunku bankowego (wszelkie wiadomości są automatycznie wysyłane właśnie na ten adres).