Nie otrzymałem na maila kodu doładowującego. Co teraz?

19/05/2021
Udostępnij:

Jeżeli kod nie trafił do wskazanej przez Ciebie skrzynki mailowej, sprawdź czy nie wystąpił któryś z opisanych niżej błędów.

  • Sprawdź, czy środki zostały pobrane z rachunku
    • tak - sprawdź, czy podany adres e-mail jest prawidłowy
    • nie - transakcja nie została poprawnie wykonana, ponów doładowanie

  • Sprawdź, czy wprowadzony adres e-mail jest poprawny
    • tak - sprawdź ponownie skrzynkę odbiorczą oraz foldery typu SPAM, oferty i powiadomienia
    • nie - kod nie będzie mógł zostać poprawnie dostarczony. Prześlij nam swoje zgłoszenie wraz z potwierdzeniem przelewu za pomocą poniższego formularza kontaktowego

  • Wskazówka: Żeby sprawdzić poprawność adresu e-mail - zaloguj się do swojej bankowości internetowej i wejdź kolejno w: Moje dane > Dane osobiste - tam powinien się znajdować mail kontaktowy, który jest przypisany do Twojego rachunku bankowego (wszelkie wiadomości są automatycznie wysyłane właśnie na ten adres).

Zobacz także

Dla jakich serwisów Blue Media S.A. realizuje kody doładowujące?

Gdzie mogę kupić kod doładowujący generowany za pośrednictwem Blue Media S.A.?

Czym są kody do gier i multimediów?

Zobacz więcej

Porozmawiajmy