Nie otrzymałem na maila kodu doładowującego. Co teraz?

15/07/2020
Udostępnij:

Jeżeli kod nie trafił do wskazanej przez Ciebie skrzynki mailowej, sprawdź czy nie wystąpił któryś z opisanych niżej błędów.

  • Sprawdź, czy środki zostały pobrane z rachunku
    • tak - sprawdź, czy podany adres e-mail jest prawidłowy
    • nie - transakcja nie została poprawnie wykonana, ponów doładowanie

    Wskazówka: Żeby sprawdzić poprawność adresu e-mail - zaloguj się do swojej bankowości internetowej i wejdź kolejno w: Moje dane > Dane osobiste - tam powinien się znajdować mail kontaktowy, który jest przypisany do Twojego rachunku bankowego (wszelkie wiadomości są automatycznie wysyłane właśnie na ten adres).
  • Sprawdź, czy wprowadzony adres e-mail jest poprawny
    • tak - sprawdź ponownie skrzynkę odbiorczą oraz foldery typu SPAM, oferty i powiadomienia
    • nie - kod nie będzie mógł zostać poprawnie dostarczony. Prześlij nam swoje zgłoszenie wraz z potwierdzeniem przelewu za pomocą poniższego formularza kontaktowego

Zobacz także

Dla jakich serwisów Blue Media S.A. realizuje kody doładowujące?

Czym są kody do gier i multimediów?

Gdzie mogę kupić kod doładowujący generowany za pośrednictwem Blue Media S.A.?

Zobacz więcej

Porozmawiajmy