Jak przebiega proces weryfikacji?

23/06/2021
Udostępnij:

Będąc na stronie firmy, z oferty której chcesz skorzystać, wyrażasz zgodę na przeprowadzenie weryfikacji z wykorzystaniem dostępu do informacji o Twoim rachunku bankowym. Wówczas zostajesz przekierowany z serwisu firmy na stronę Blue Media, która czasem jest ostylowana zgodnie z identyfikacją wizualną danego partnera. Stamtąd trafiasz do swojej bankowości internetowej. Tam odbywa się uwierzytelnienie oraz autoryzacja zgody na przeprowadzenie weryfikacji. Po poprawnej autoryzacji (kodem SMS lub poprzez aplikację mobilną banku), Blue Media pobiera z rachunku potrzebne dane i przekazuje je firmie oraz Tobie. Po opuszczeniu serwisu banku, zostajesz przekierowany z powrotem na stronę firmy, z usług której chcesz skorzystać.

Cały proces weryfikacyjny odbywa się automatycznie i trwa zazwyczaj kilka minut.
Po przeprowadzonej weryfikacji i powrocie na stronę firmy od razu widzisz jej wynik i wiesz, czy możesz skorzystać z interesującej Cię oferty. Zakres widocznych informacji zależy od założeń danej firmy.

Zobacz także

Otrzymałem wiadomość z informacją o weryfikacji. Co to za weryfikacja?

Gdzie mogę znaleźć regulamin usługi?

Czy i jak mogę wycofać się z weryfikacji?

Zobacz więcej

Porozmawiajmy