W czym możemy
Ci pomóc ?

Kim jesteśmy?

Blue Media S.A. jest krajową instytucją płatniczą nadzorowaną przez Komisję Nadzoru Finansowego (KNF) i posiada zgodę Narodowego Banku Polskiego (NBP) na prowadzenie Systemu Płatności BlueCash.

Mamy certyfikat PCI DSS i działamy zgodnie z normą ISO 27001. Nasze rozwiązania spełniają wymogi branżowych regulatorów: NBP, KNF, UKE, PUODO i Rzecznika Finansowego.

UPC

UPC Polska to dostawca telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i usług telefonicznych. Firma jest obecna na polskim rynku już od 2000 roku. Z jej usług korzysta ponad 1,5 miliona klientów. Jeżeli jesteś jednym z klientów UPC i szukasz informacji na temat usługi błyskawicznych płatności za rachunki od UPC - trafiłeś we właściwe miejsce. Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania związane z naszą usługą, w tym jak sprawdzić czy płatność za rachunek dotarła już do firmy UPC, ile kosztuje usługa i wiele więcej. Jeżeli poniższe informacje okażą się niewystarczające - skontaktuj się z naszym zespołem.

Środki zostały pobrane z konta, a UPC nie odnotowało płatności. Dlaczego?

Być może dane w eBOK nie zostały jeszcze zaktualizowane. Czasami zajmuje to od 24 do 48 godzin. Jeżeli otrzymałeś e-mail z potwierdzeniem realizacji transakcji - wszystko jest w porządku. Jeśli po upływie 48 h w eBOK nadal nie będzie odnotowanej płatności - skontaktuj się z UPC. Jeżeli zleciłeś płatność, ale nie otrzymałeś od nas e-maila z potwierdzeniem - skontaktuj się z naszym Centrum Pomocy za pośrednictwem formularza kontaktowego. Pamiętaj, żeby uzupełnić numer identyfikacyjny transakcji, który znajdziesz w historii transakcji widocznej po zalogowaniu do bankowości internetowej var id = "potwierdzenie_platnosci"; var formularz = $("#lms_form"); $( document ).ready(function() { generateForm(); preventDefaultSend(); validateForm(); });

Ile zapłacę za zlecenie płatności?

W przypadku firmy UPC, prowizja za zlecenie płatności online za pośrednictwem Blue Media S.A. wynosi 1 PLN.

Jak sprawdzić, czy moja płatność dla firmy UPC została zrealizowana?

W każdej chwili możesz sprawdzić status płatności logując się do serwisu Moje UPC. Jeżeli wpłata nie jest widoczna w systemie, ale otrzymałeś od Blue Media S.A. wiadomość e-mail potwierdzającą realizację płatności - nie ma powodu do zmartwień. Czasami dane w eBOK są aktualizowane raz na 24 h lub 48 h. Jeżeli po upływie dwóch dni status widoczny w eBOK się nie zmieni - skontaktuj się z UPC żeby wyjaśnić sprawę. Wskazówka: Jeżeli nie widzisz w otrzymanych wiadomości od Blue Media S.A. - sprawdź również folder SPAM.

Co oznaczają przesyłane do mnie maile dotyczące rozpoczęcia transakcji oraz zarejestrowania wpłaty?

Co zrobić, żeby dostać fakturę za prowizję za wykonanie płatności online

Dlaczego mojego banku nie ma na liście?

Jaki jest czas realizacji transakcji, jeżeli zlecę płatność online?

Jaki jest okres oczekiwania na zwrot środków, które zostały błędnie przekazane do Blue Media SA?

Czy zwrot błędnie przekazanych środków związany jest z jakąś opłatą?

Czy moje błędnie przekazane środki mogą być przekazane na rachunek przeze mnie wybrany?

Zwróciłem pieniądze na złe konto. Jak mogę je odzyskać?