Środki zostały pobrane z konta, a Plus nie odnotował płatności. Dlaczego?

23/04/2020
Udostępnij:

Być może dane w eBOK nie zostały jeszcze zaktualizowane. Czasami zajmuje to od 24 do 48 godzin. Jeżeli otrzymałeś e-mail z potwierdzeniem realizacji transakcji - wszystko jest w porządku. Jeśli po upływie 48 h w eBOK nadal nie będzie odnotowanej płatności - skontaktuj się z Plusem.

Jeżeli zleciłeś płatność, ale nie otrzymałeś od nas e-maila z potwierdzeniem - skontaktuj się z naszym Centrum Pomocy za pośrednictwem formularza kontaktowego. Pamiętaj, żeby uzupełnić numer identyfikacyjny transakcji, który znajdziesz w historii transakcji widocznej po zalogowaniu do bankowości internetowej


Zobacz także

Co zrobić, żeby dostać fakturę za prowizję za wykonanie płatności online?

Ile zapłacę za zlecenie płatności?

Jak sprawdzić, czy moja płatność dla firmy Plus została zrealizowana?

Porozmawiajmy