Środki zostały pobrane z konta, a PGE nie odnotowała płatności. Dlaczego?

12/02/2021
Udostępnij:

Być może dane w eBOK nie zostały jeszcze zaktualizowane. Czasami zajmuje to od 24 do 48 godzin. Jeżeli otrzymałeś e-mail z potwierdzeniem realizacji transakcji – wszystko jest w porządku. Jeśli po upływie 48 h w eBOK nadal nie będzie odnotowanej płatności – skontaktuj się z PGE.

Jeżeli zleciłeś płatność, ale nie otrzymałeś od nas e-maila z potwierdzeniem – skontaktuj się z naszym Centrum Pomocy za pośrednictwem poniższego formularza kontaktowego. Pamiętaj, żeby uzupełnić numer identyfikacyjny transakcji, który znajduje się najczęściej w polu "tytuł przelewu" na potwierdzeniu transakcji.


Zobacz także

Ile zapłacę za zlecenie płatności?

Jak sprawdzić, czy moja płatność online dla firmy PGE została zrealizowana?

Porozmawiajmy