Jak sprawdzić, czy moja płatność dla firmy Innogy została zrealizowana?

25/01/2021
Udostępnij:

W każdej chwili możesz sprawdzić status płatności logując się do serwisu Moje Innogy. Jeżeli wpłata nie jest widoczna w systemie, ale otrzymałeś od Blue Media S.A. wiadomość e-mail potwierdzającą realizację płatności - nie ma powodu do zmartwień. Czasami dane w eBOK są aktualizowane raz na 24 h lub 48 h. Jeżeli po upływie dwóch dni status widoczny w eBOK się nie zmieni - skontaktuj się z Innogy żeby wyjaśnić sprawę.

Wiadomość z informacją o rozpoczęciu transakcji nie jest potwierdzeniem płatności. Ten e-mail informuje o tym, że przyjęliśmy zlecenie transakcji. Gdy zostanie ona zrealizowana, powinieneś otrzymać od nas kolejną wiadomość z potwierdzeniem statusu.

Dodatkowo, upewnij się, że środki zostały wyksięgowane z Twojego rachunku bankowego. Jeżeli środki nie są wyksięgowane lub są tylko w blokadzie oznacza to, że nie zostały do nas przekazane, a tym samym nie mogliśmy ich wysłać do odbiorcy. Wówczas czynność płatności należy rozpocząć od nowa.

Wskazówka: Jeżeli nie widzisz w skrzynce odbiorczej e-maila od Blue Media S.A. - sprawdź również folder SPAM.

Zobacz także

Środki zostały pobrane z konta, a Innogy nie odnotowało płatności. Dlaczego?

Ile zapłacę za zlecenie płatności?

Porozmawiajmy