Padłem ofiarą oszusta internetowego. Co zrobić, żeby uzyskać zwrot pieniędzy?

15/07/2020
Udostępnij:

Niezwłocznie zgłoś sprawę na policję, która rozpocznie oficjalne postępowanie przeciwko nieuczciwemu sprzedawcy.

Możesz również dodać opinię o sklepie w porównywarkach internetowych i mediach społecznościowych, żeby ostrzec innych kupujących.

Blue Media, jako operator płatności, niestety nie jest w stanie Ci pomóc, ponieważ wpłacone przez Ciebie środki zostały niezwłocznie przekazane sprzedawcy i już nimi nie dysponujemy.

Zobacz także

Gdzie mogę zgłosić, że sklep internetowy, w którym dokonałem zakupu, oszukuje?

Sklep nie wywiązał się z umowy sprzedaży. Jak mogę odzyskać pieniądze?

Sklep internetowy, w którym dokonałem zakupu ma złe opinie w internecie. Czy i jak mogę odzyskać wpłacone pieniądze?

Zobacz więcej

Porozmawiajmy