Jeżeli chcesz skorzystać z płatności online Blue Media, wybierz swój bank, a:
- zostaniesz przekierowany do swojej bankowości internetowej, gdzie dane do przelewu będą już uzupełnione;
lub - wszystkie dane niezbędne do zlecenia przelewu wyświetlą się w oknie przeglądarki, a Ty będziesz musiał otworzyć nowe okno przeglądarki, zalogować się do swojej bankowości internetowej i zlecić przelew używając wyświetlonych przez nas danych (skopiuj je i wklej w odpowiednie pola).
Wyjaśnienie: Dane będą automatycznie uzupełnione lub nie w zależności od tego, w jakim banku masz rachunek. Niektóre banki obsługują płatności pay by link (PBL), a inne nie. Bez względu na to, w obu przypadkach płatność zostanie zrealizowana tak samo szybko.
Ważne: w sytuacji, gdy nie masz konta w żadnym z banków, które wyświetliły się na stronie płatności - wybierz opcję "Mam konto w innym banku". Wówczas system wygeneruje dane do przelewu, których należy użyć, żeby sfinalizować transakcję po zalogowaniu do swojego banku. Będzie to przelew międzybankowy, co znaczy, że transakcja może zostać zaksięgowana po kilku dniach.
Dodatkowo, nie zawsze opcja "Mam konto w innym banku" jest dostępna. Zależy to od indywidualnych ustawień serwisu, na stronie którego dokonywana jest płatność. W takim wypadku sugerujemy skorzystać z innej dostępnej na stronie metody płatności, np. karty płatniczej, BLIK.
Jeżeli chcesz samodzielnie wykonać przelew (bez korzystania z systemu do płatności online) - skontaktuj się ze sprzedawcą, który jest w stanie dostarczyć Ci niezbędne dane do przelewu.
Nie wiesz jak skontaktować się ze sklepem?
Wejdź na stronę internetową sklepu, w którym zrobiłeś zakupy, kliknij zakładkę "Kontakt" i skorzystaj z formularza kontaktowego lub poszukaj w regulaminie sklepu danych kontaktowych, takich jak adres e-mail lub telefon.