Jak anulować zamówienie?

16/11/2021
Udostępnij:

Jeżeli środki zostały już pobrane z Twojego konta, niezwłocznie skontaktuj się ze sklepem internetowym, w którym dokonałeś zakupu i zawnioskuj o anulowanie zamówienia oraz zwrot środków.

Nie wiesz jak skontaktować się ze sklepem?
Wejdź na stronę internetową sklepu, w którym zrobiłeś zakupy, kliknij zakładkę "Kontakt" i skorzystaj z formularza kontaktowego lub poszukaj w regulaminie sklepu danych kontaktowych, takich jak adres e-mail lub telefon.

Jeżeli nie chcesz dokończyć płatności – zignoruj wiadomość o rozpoczęciu transakcji. Każda transakcja jest ważna tylko przez określony czas (zazwyczaj 6 dni) – później się przeterminowuje i zostaje anulowana. Nie musisz zatem zgłaszać nam, iż wpłata nie została dokonana.

Jeśli uważasz, że sklep Cię oszukał – tutaj możesz znaleźć więcej informacji nt. tego, co możesz zrobić.

Zobacz także

Jak mogę otrzymać numer rachunku i dane niezbędne do przelewu?

Czy i jak mogę sprawdzić, czy sklep internetowy otrzymał już moją wpłatę?

Kiedy sklep otrzyma moją wpłatę?

Porozmawiajmy