Jak anulować zamówienie?

11/01/2021
Udostępnij:

Jeżeli środki zostały już pobrane z Twojego konta, niezwłocznie skontaktuj się ze sklepem internetowym, w którym dokonałeś zakupu i zawnioskuj o anulowanie zamówienia oraz zwrot środków.

Nie wiesz jak skontaktować się ze sklepem?
Wejdź na stronę internetową sklepu, w którym zrobiłeś zakupy, kliknij zakładkę "Kontakt" i skorzystaj z formularza kontaktowego lub poszukaj w regulaminie sklepu danych kontaktowych, takich jak adres e-mail lub telefon.

W przypadku, gdy nie dokonałeś płatności i nie będziesz teo robił - zignoruj wiadomość o rozpoczęciu transakcji. Transakcja posiada bowiem swój systemowy czas ważności - jest to zazwyczaj 6 dni. Po upłynięciu tego czasu transakcja automatycznie uzyskuje status przeterminowanej (wiadomości mailowe nie są wysyłane w tej sprawie). Nie musisz zatem zgłaszać nam, iż wpłata nie została dokonana.

Zobacz także

Jak mogę otrzymać numer rachunku i dane niezbędne do przelewu?

Czy i jak mogę sprawdzić, czy sklep internetowy otrzymał już moją wpłatę?

Kiedy sklep otrzyma moją wpłatę?

Porozmawiajmy