Jeżeli środki zostały już pobrane z Twojego konta, niezwłocznie skontaktuj się ze sklepem internetowym, w którym dokonałeś zakupu i zawnioskuj o anulowanie zamówienia oraz zwrot środków.
Nie wiesz jak skontaktować się ze sklepem?
Wejdź na stronę internetową sklepu, w którym zrobiłeś zakupy, kliknij zakładkę "Kontakt" i skorzystaj z formularza kontaktowego lub poszukaj w regulaminie sklepu danych kontaktowych, takich jak adres e-mail lub telefon.
Jeżeli nie chcesz dokończyć płatności – zignoruj wiadomość o rozpoczęciu transakcji. Każda transakcja jest ważna tylko przez określony czas (zazwyczaj 6 dni) – później się przeterminowuje i zostaje anulowana. Nie musisz zatem zgłaszać nam, iż wpłata nie została dokonana.
Jeśli uważasz, że sklep Cię oszukał – tutaj możesz znaleźć więcej informacji nt. tego, co możesz zrobić.