Czy i jak mogę sprawdzić, czy sklep internetowy otrzymał już moją wpłatę?

29/01/2021
Udostępnij:

W momencie realizacji płatności otrzymasz od nas wiadomość e-mail, która potwierdza zmianę statusu transakcji. Pamiętaj, żeby poza głównym folderem z wiadomościami sprawdzić również SPAM i pozostałe zakładki - czasami zdarza się, że nasze wiadomości trafiają właśnie tam.

Jeżeli chcesz się upewnić czy płatność została odnotowana po stronie sklepu - skontaktuj się z nim.

Nie wiesz jak skontaktować się ze sklepem?
Wejdź na stronę internetową sklepu, w którym zrobiłeś zakupy, kliknij zakładkę "Kontakt" i skorzystaj z formularza kontaktowego lub poszukaj w regulaminie sklepu danych kontaktowych, takich jak adres e-mail lub telefon.

Zobacz także

Jak anulować zamówienie?

Jak mogę otrzymać numer rachunku i dane niezbędne do przelewu?

Kiedy sklep otrzyma moją wpłatę?

Porozmawiajmy