Nie otrzymałem opłaconego towaru. Czy Blue Media zwróci mi wpłacone pieniądze?

27/03/2020
Udostępnij:

Skontaktuj się ze sklepem internetowym, w którym złożyłeś zamówienie. Jeżeli to nie przyniesie skutku i sklep nie przyśle Ci opłaconego towaru - niezwłocznie zgłoś sprawę na policję. Blue Media S.A., jako operator płatności, nie ma możliwości zwrotu środków na wniosek kupującego.

Nie wiesz jak skontaktować się ze sklepem?
Wejdź na stronę internetową sklepu, w którym zrobiłeś zakupy, kliknij zakładkę "Kontakt" i skorzystaj z formularza kontaktowego lub poszukaj w regulaminie sklepu danych kontaktowych, takich jak adres e-mail lub telefon.

Zobacz także

Jak wygląda potwierdzenie zapłaty wysyłane przez Blue Media?

Środki zostały pobrane z mojego konta, a sklep twierdzi, że nie otrzymał wpłaty. Co teraz?

Jakie dane mogę podać sprzedawcy, żeby potwierdzić, że dokonałem płatności za pośrednictwem Blue Media S.A.?

Zobacz więcej

Porozmawiajmy