Jakie dane mogę podać sprzedawcy, żeby potwierdzić, że dokonałem płatności za pośrednictwem Blue Media S.A.?

27/03/2020
Udostępnij:

Przekaż sprzedawcy informacje widoczne na potwierdzeniu realizacji płatności, które od nas otrzymałeś mailowo. Będą to np. numer (identyfikator) transakcji lub numer zamówienia.

Na podstawie tych danych sprzedawca będzie w stanie zweryfikować płatność. Możesz również przekazać sprzedawcy potwierdzenie transakcji, które od nas otrzymałeś.

Jeżeli z jakichś przyczyn nie masz w swojej skrzynce mailowej potwierdzenia realizacji płatności, zaloguj się do swojej bankowości internetowej i przepisz numer identyfikacyjny transakcji widoczny w tytule zrealizowanego przelewu.

Nie wiesz jak skontaktować się ze sklepem?
Wejdź na stronę internetową sklepu, w którym zrobiłeś zakupy, kliknij zakładkę "Kontakt" i skorzystaj z formularza kontaktowego lub poszukaj w regulaminie sklepu danych kontaktowych, takich jak adres e-mail lub telefon.

Zobacz także

Jak wygląda potwierdzenie zapłaty wysyłane przez Blue Media?

Środki zostały pobrane z mojego konta, a sklep twierdzi, że nie otrzymał wpłaty. Co teraz?

Nie otrzymałem opłaconego towaru. Czy Blue Media zwróci mi wpłacone pieniądze?

Zobacz więcej

Porozmawiajmy