Dokonałem płatności, ale chcę się wycofać z zakupu. Co mogę zrobić?

27/03/2020
Udostępnij:

Zgodnie z ustawą, każdy konsument, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni.

Jeżeli chcesz odstąpić od umowy (wycofać się z zakupu) - skontaktuj się ze sklepem internetowym, w którym zostało złożone zamówienie. Sprzedawca udzieli Ci wszystkich niezbędnych informacji nt. kroków, jakie należy podjąć.

Nie wiesz jak skontaktować się ze sklepem?
Wejdź na stronę internetową sklepu, w którym zrobiłeś zakupy, kliknij zakładkę "Kontakt" i skorzystaj z formularza kontaktowego lub poszukaj w regulaminie sklepu danych kontaktowych, takich jak adres e-mail lub telefon.

Zobacz także

Jak wygląda potwierdzenie zapłaty wysyłane przez Blue Media?

Środki zostały pobrane z mojego konta, a sklep twierdzi, że nie otrzymał wpłaty. Co teraz?

Jakie dane mogę podać sprzedawcy, żeby potwierdzić, że dokonałem płatności za pośrednictwem Blue Media S.A.?

Zobacz więcej

Porozmawiajmy