Dokonałem opłaty, ale sklep twierdzi, że nie otrzymał środków. Co teraz?

11/01/2021
Udostępnij:

Zacznij od upewnienia się, czy środki zostały rzeczywiście pobrane z Twojego konta. Jeżeli tak, wyślij sprzedawcy potwierdzenie przelewu. To powinno stanowić wystarczający dowód na opłacenie przez Ciebie zamówienia.

Nie wiesz jak skontaktować się ze sklepem?
Wejdź na stronę internetową sklepu, w którym zrobiłeś zakupy, kliknij zakładkę "Kontakt" i skorzystaj z formularza kontaktowego lub poszukaj w regulaminie sklepu danych kontaktowych, takich jak adres e-mail lub telefon.

Potwierdzenie mailowe jest dowodem na poprawne dokonanie zapłaty za zamówienie. Jeżeli odbiorca w dalszym ciągu twierdzi, iż nie otrzymał zapłaty, może skontaktować się bezpośrednio z nami i wyjaśnić sytuację.

Zobacz także

Jak wygląda potwierdzenie zapłaty wysyłane przez Blue Media?

Środki zostały pobrane z mojego konta, a sklep twierdzi, że nie otrzymał wpłaty. Co teraz?

Nie otrzymałem opłaconego towaru. Czy Blue Media zwróci mi wpłacone pieniądze?

Zobacz więcej

Porozmawiajmy