Podczas dokonywania płatności wybrałem zły bank. Czy i jak mogę go zmienić?

27/03/2020
Udostępnij:

Sprawdź swoją skrzynkę mailową, gdzie może czekać na Ciebie wiadomość od Blue Media S.A. zawierająca link umożliwiający finalizację transakcji. Standardowo link jest aktywny przez 6 dni od daty wygenerowania zlecenia płatniczego. Po kliknięciu w link system przekieruje Cię do kroku umożliwiającego wybór metody płatności, gdzie będziesz mógł wybrać właściwy bank.

O tym, czy znajdziesz w skrzynce taką wiadomość decydują ustawienia danego sklepu internetowego.

Jeżeli wśród wiadomości nie znajdziesz tej z linkiem, jedynym wyjściem jest ponowne złożenie zamówienia i przejście przez proces transakcyjny do końca. Nie musisz się martwić pierwszym, nieopłaconym zamówieniem - zostanie anulowane.

Zobacz także

Zostałem przekierowany na stronę banku, ale nie mogę się zalogować. Co teraz?

Chciałem dokonać opłaty, ale po kliknięciu przycisku "zapłać" nic się nie dzieje. Co teraz?

Czy i jak mogę wycofać transakcję?

Zobacz więcej

Porozmawiajmy