Podczas dokonywania płatności wybrałem zły bank. Czy i jak mogę go zmienić?

27/03/2020
Udostępnij:

Sprawdź swoją skrzynkę mailową, gdzie może czekać na Ciebie wiadomość od Blue Media S.A. zawierająca link umożliwiający finalizację transakcji. Standardowo link jest aktywny przez 6 dni od daty wygenerowania zlecenia płatniczego. Po kliknięciu w link system przekieruje Cię do kroku umożliwiającego wybór metody płatności, gdzie będziesz mógł wybrać właściwy bank.

O tym, czy znajdziesz w skrzynce taką wiadomość decydują ustawienia danego sklepu internetowego.

Jeżeli wśród wiadomości nie znajdziesz tej z linkiem, jedynym wyjściem jest ponowne złożenie zamówienia i przejście przez proces transakcyjny do końca. Nie musisz się martwić pierwszym, nieopłaconym zamówieniem - zostanie anulowane.

Zobacz także

Chciałem dokonać opłaty, ale po kliknięciu przycisku "zapłać" nic się nie dzieje. Co teraz?

Jakie dane widnieją na potwierdzeniu wpłaty?

Czy i jak mogę wycofać transakcję?

Zobacz więcej

Porozmawiajmy