Zleciłem płatność, ale środki nie zostały pobrane z mojego konta. Czy Blue Media S.A. pobierze prowizję od tej transakcji?

11/01/2021
Udostępnij:

Jeżeli nie dokonałeś płatności (środki nie zostały pobrane z Twojego konta), nie obciążymy Cię żadnymi opłatami.

Transakcja posiada rówież swój systemowy czas ważności - jest to zazwyczaj 6 dni. Po upłynięciu tego czasu transakcja automatycznie uzyskuje status przeterminowanej (wiadomości mailowe nie są wysyłane w tej sprawie). Nie musisz zatem zgłaszać nam, iż wpłata nie została dokonana.

Zobacz także

Zostałem przekierowany na stronę banku, ale nie mogę się zalogować. Co teraz?

Chciałem dokonać opłaty, ale po kliknięciu przycisku "zapłać" nic się nie dzieje. Co teraz?

Czy i jak mogę wycofać transakcję?

Zobacz więcej

Porozmawiajmy