Zleciłem płatność, ale środki nie zostały pobrane z mojego konta. Czy Blue Media S.A. pobierze prowizję od tej transakcji?

11/01/2021
Udostępnij:

Jeżeli nie dokonałeś płatności (środki nie zostały pobrane z Twojego konta), nie obciążymy Cię żadnymi opłatami.

Transakcja posiada rówież swój systemowy czas ważności - jest to zazwyczaj 6 dni. Po upłynięciu tego czasu transakcja automatycznie uzyskuje status przeterminowanej (wiadomości mailowe nie są wysyłane w tej sprawie). Nie musisz zatem zgłaszać nam, iż wpłata nie została dokonana.

Zobacz także

Podczas dokonywania płatności wybrałem zły bank. Czy i jak mogę go zmienić?

Chciałem dokonać opłaty, ale po kliknięciu przycisku "zapłać" nic się nie dzieje. Co teraz?

Czy i jak mogę wycofać transakcję?

Zobacz więcej

Porozmawiajmy