Nie otrzymałem potwierdzenia dokonanej płatności. Jak mogę sprawdzić, czy sklep otrzymał zapłatę za zamówienie?

11/01/2021
Udostępnij:

Zacznij od upewnienia się, czy środki zostały rzeczywiście pobrane z Twojego konta. Jeżeli tak, sprawdź, czy wiadomość z potwierdzeniem płatności nie trafiła przypadkiem do folderu SPAM lub do innej zakładki. Jeżeli otrzymałeś od nas wiadomość o zarejestrowaniu transakcji - oznacza to, że opłata została poprawnie przekazana do sprzedawcy.

Potwierdzenie mailowe jest dowodem na poprawne dokonanie zapłaty za zamówienie. Jeżeli odbiorca w dalszym ciągu twierdzi, iż nie otrzymał zapłaty, może skontaktować się bezpośrednio z nami i wyjaśnić sytuację.

Jeżeli nie masz na skrzynce mailowej potwierdzenia dokonanej transakcji, a w trakcie dokonywania płatności nie zmieniałeś żadnych danych, to bardzo prawdopodobne, że wpłata została poprawnie przekazana do sprzedawcy. W przypadku wątpliwości skontaktuj się ze sprzedawcą., który potwierdzi czy otrzymał wpłatę.

Zobacz także

Podczas dokonywania płatności wybrałem zły bank. Czy i jak mogę go zmienić?

Chciałem dokonać opłaty, ale po kliknięciu przycisku "zapłać" nic się nie dzieje. Co teraz?

Czy i jak mogę wycofać transakcję?

Zobacz więcej

Porozmawiajmy