Nie otrzymałem potwierdzenia dokonanej płatności. Jak mogę sprawdzić, czy sklep otrzymał zapłatę za zamówienie?

11/01/2021
Udostępnij:

Zacznij od upewnienia się, czy środki zostały rzeczywiście pobrane z Twojego konta. Jeżeli tak, sprawdź, czy wiadomość z potwierdzeniem płatności nie trafiła przypadkiem do folderu SPAM lub do innej zakładki. Jeżeli otrzymałeś od nas wiadomość o zarejestrowaniu transakcji - oznacza to, że opłata została poprawnie przekazana do sprzedawcy.

Potwierdzenie mailowe jest dowodem na poprawne dokonanie zapłaty za zamówienie. Jeżeli odbiorca w dalszym ciągu twierdzi, iż nie otrzymał zapłaty, może skontaktować się bezpośrednio z nami i wyjaśnić sytuację.

Jeżeli nie masz na skrzynce mailowej potwierdzenia dokonanej transakcji, a w trakcie dokonywania płatności nie zmieniałeś żadnych danych, to bardzo prawdopodobne, że wpłata została poprawnie przekazana do sprzedawcy. W przypadku wątpliwości skontaktuj się ze sprzedawcą., który potwierdzi czy otrzymał wpłatę.

Zobacz także

Zostałem przekierowany na stronę banku, ale nie mogę się zalogować. Co teraz?

Chciałem dokonać opłaty, ale po kliknięciu przycisku "zapłać" nic się nie dzieje. Co teraz?

Czy i jak mogę wycofać transakcję?

Zobacz więcej

Porozmawiajmy