Nie mam konta w żadnym z banków, które wyświetliły się na stronie płatności. Co mogę zrobić?

23/08/2021
Udostępnij:

Wybierz opcję "Mam konto w innym banku". Wówczas system wygeneruje dane do przelewu, których należy użyć po zalogowaniu się do swojego banku, żeby sfinalizować transakcję.

Wskazówka: nie zawsze opcja "Mam konto w innym banku" jest dostępna. Zależy to od indywidualnych ustawień serwisu, na stronie którego dokonywana jest płatność. W takim wypadku sugerujemy skorzystać z innej dostępnej na stronie metody płatności, np. karty płatniczej, BLIK.

Ważne: w przypadku, gdy skorzystasz z opcji "Mam konto w innym banku" wówczas wykonywany jest przelew międzybankowy, który jest księgowany zgodnie z przyjętym przez bank harmonogramem. Np. przelew zlecony w weekend może zostać zaksięgowany dopiero w poniedziałek.

Zobacz także

Podczas dokonywania płatności wybrałem zły bank. Czy i jak mogę go zmienić?

Chciałem dokonać opłaty, ale po kliknięciu przycisku "zapłać" nic się nie dzieje. Co teraz?

Czy i jak mogę wycofać transakcję?

Zobacz więcej

Porozmawiajmy