Kliknąłem "zapłać" na stronie sklepu, ale chcę zrezygnować z zamówienia. Co teraz?

15/11/2021
Udostępnij:

Do momentu autoryzacji możesz przerwać proces. Jeżeli nie potwierdzisz płatności, transakcja się po prostu przeterminuje i ją anulujemy – żadne środki nie zostaną pobrane z Twojego konta.

Pamiętaj również, że zgodnie z prawem masz aż 14 dni na odstąpienie od umowy zawartej na odległość (czyli np. zakupu przez internet) – bez podawania przyczyny. Jeżeli więc zapłaciłeś za zamówienie, ale chcesz z niego zrezygnować – od razu skontaktuj się ze sklepem, żeby nie realizował zamówienia.

Nie wiesz jak skontaktować się ze sklepem?
Wejdź na stronę internetową sklepu, w którym zrobiłeś zakupy, kliknij zakładkę "Kontakt" i skorzystaj z formularza kontaktowego lub poszukaj w regulaminie sklepu danych kontaktowych, takich jak adres e-mail lub telefon.

Zobacz także

Zostałem przekierowany na stronę banku, ale nie mogę się zalogować. Co teraz?

Chciałem dokonać opłaty, ale po kliknięciu przycisku "zapłać" nic się nie dzieje. Co teraz?

Czy i jak mogę wycofać transakcję?

Zobacz więcej

Porozmawiajmy