Kliknąłem "zapłać" na stronie sklepu, ale chcę zrezygnować z zamówienia. Co teraz?

27/03/2020
Udostępnij:

W każdej chwili, do momentu autoryzacji płatności, możesz przerwać proces i nie finalizować transakcji. Jeżeli nie potwierdzisz płatności, transakcja się przeterminuje i zostanie anulowana - żadne środki nie zostaną pobrane z Twojego konta.

Możesz również poinformować sprzedawcę, że chcesz anulować złożone zamówienie, żeby ten nie musiał się z Tobą kontaktować w tej sprawie.

Nie wiesz jak skontaktować się ze sklepem?
Wejdź na stronę internetową sklepu, w którym zrobiłeś zakupy, kliknij zakładkę "Kontakt" i skorzystaj z formularza kontaktowego lub poszukaj w regulaminie sklepu danych kontaktowych, takich jak adres e-mail lub telefon.

Zobacz także

Podczas dokonywania płatności wybrałem zły bank. Czy i jak mogę go zmienić?

Chciałem dokonać opłaty, ale po kliknięciu przycisku "zapłać" nic się nie dzieje. Co teraz?

Czy i jak mogę wycofać transakcję?

Zobacz więcej

Porozmawiajmy