Kliknąłem "zapłać" na stronie sklepu, ale chcę zrezygnować z zamówienia. Co teraz?

15/11/2021
Udostępnij:

Do momentu autoryzacji możesz przerwać proces. Jeżeli nie potwierdzisz płatności, transakcja się po prostu przeterminuje i ją anulujemy – żadne środki nie zostaną pobrane z Twojego konta.

Pamiętaj również, że zgodnie z prawem masz aż 14 dni na odstąpienie od umowy zawartej na odległość (czyli np. zakupu przez internet) – bez podawania przyczyny. Jeżeli więc zapłaciłeś za zamówienie, ale chcesz z niego zrezygnować – od razu skontaktuj się ze sklepem, żeby nie realizował zamówienia.

Nie wiesz jak skontaktować się ze sklepem?
Wejdź na stronę internetową sklepu, w którym zrobiłeś zakupy, kliknij zakładkę "Kontakt" i skorzystaj z formularza kontaktowego lub poszukaj w regulaminie sklepu danych kontaktowych, takich jak adres e-mail lub telefon.

Zobacz także

Podczas dokonywania płatności wybrałem zły bank. Czy i jak mogę go zmienić?

Chciałem dokonać opłaty, ale po kliknięciu przycisku "zapłać" nic się nie dzieje. Co teraz?

Czy i jak mogę wycofać transakcję?

Zobacz więcej

Porozmawiajmy