W trakcie dokonywania opłaty wyrzuciło mnie ze strony. Jak mogę dokończyć transakcję?

11/01/2021
Udostępnij:

Sprawdź swoją skrzynkę mailową, gdzie może czekać na Ciebie wiadomość od Blue Media S.A. zawierająca link umożliwiający finalizację transakcji. Standardowo link jest aktywny przez 6 dni od daty wygenerowania zlecenia płatniczego. O tym, czy znajdziesz w skrzynce taką wiadomość decydują ustawienia danego sklepu internetowego.

Jeżeli wśród wiadomości nie znajdziesz tej z linkiem, jedynym wyjściem jest ponowne złożenie zamówienia i przejście przez proces transakcyjny do końca. Nie zawsze bowiem takie linki są wysyłane (gdy w wiadomości nie ma linku do kontynuacji, a mimo to chcesz opłacić już złożone zamówienie - niezbędny będzie kontakt ze sprzedawcą). Nie musisz się martwić pierwszym, nieopłaconym zamówieniem - zostanie anulowane.

Transakcja posiada rówież swój systemowy czas ważności - jest to zazwyczaj 6 dni. Po upłynięciu tego czasu transakcja automatycznie uzyskuje status przeterminowanej (wiadomości mailowe nie są wysyłane w tej sprawie). Nie musisz zatem zgłaszać nam, iż wpłata nie została dokonana.

Zobacz także

Podczas dokonywania płatności wybrałem zły bank. Czy i jak mogę go zmienić?

Chciałem dokonać opłaty, ale po kliknięciu przycisku "zapłać" nic się nie dzieje. Co teraz?

Czy i jak mogę wycofać transakcję?

Zobacz więcej

Porozmawiajmy