W trakcie dokonywania opłaty wyrzuciło mnie ze strony. Jak mogę dokończyć transakcję?

11/01/2021
Udostępnij:

Sprawdź swoją skrzynkę mailową, gdzie może czekać na Ciebie wiadomość od Blue Media S.A. zawierająca link umożliwiający finalizację transakcji. Standardowo link jest aktywny przez 6 dni od daty wygenerowania zlecenia płatniczego. O tym, czy znajdziesz w skrzynce taką wiadomość decydują ustawienia danego sklepu internetowego.

Jeżeli wśród wiadomości nie znajdziesz tej z linkiem, jedynym wyjściem jest ponowne złożenie zamówienia i przejście przez proces transakcyjny do końca. Nie zawsze bowiem takie linki są wysyłane (gdy w wiadomości nie ma linku do kontynuacji, a mimo to chcesz opłacić już złożone zamówienie - niezbędny będzie kontakt ze sprzedawcą). Nie musisz się martwić pierwszym, nieopłaconym zamówieniem - zostanie anulowane.

Transakcja posiada rówież swój systemowy czas ważności - jest to zazwyczaj 6 dni. Po upłynięciu tego czasu transakcja automatycznie uzyskuje status przeterminowanej (wiadomości mailowe nie są wysyłane w tej sprawie). Nie musisz zatem zgłaszać nam, iż wpłata nie została dokonana.

Zobacz także

Zostałem przekierowany na stronę banku, ale nie mogę się zalogować. Co teraz?

Chciałem dokonać opłaty, ale po kliknięciu przycisku "zapłać" nic się nie dzieje. Co teraz?

Czy i jak mogę wycofać transakcję?

Zobacz więcej

Porozmawiajmy