Chcę zmienić formę płatności na „za pobraniem”. Jak to zrobić?

27/03/2020
Udostępnij:

Zwykle najskuteczniejszym i najszybszym sposobem jest po prostu złożenie nowego zamówienia, podczas którego wybierzesz metodę płatności "za pobraniem".

Jeżeli opłaciłeś już zamówienie - skontaktuj się ze sklepem, w którym zrobiłeś zakupy, a on udzieli Ci niezbędnych informacji.

Nie wiesz jak skontaktować się ze sklepem?
Wejdź na stronę internetową sklepu, w którym zrobiłeś zakupy, kliknij zakładkę "Kontakt" i skorzystaj z formularza kontaktowego lub poszukaj w regulaminie sklepu danych kontaktowych, takich jak adres e-mail lub telefon.

Zobacz także

Zostałem przekierowany na stronę banku, ale nie mogę się zalogować. Co teraz?

Podczas dokonywania płatności wybrałem zły bank. Czy i jak mogę go zmienić?

Chciałem dokonać opłaty, ale po kliknięciu przycisku "zapłać" nic się nie dzieje. Co teraz?

Zobacz więcej

Porozmawiajmy