O usłudze

Pay Smartney to nowoczesna metoda płatności dostępna w ramach płatności online Blue Media u wybranych partnerów. Cechą charakterystyczną metody jest odroczony termin płatności. Co znaczy, że klient sklepu (lub innego serwisu prowadzącego sprzedaż online) może nabyć produkt jednego dnia, a należność za niego uregulować w dowolnym terminie – do 30 dni nie ponosząc przy tym żadnych kosztów. W poniższej bazie wiedzy znajdziesz odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania związane z usługą Pay Smartney.

Kiedy można skorzystać z Pay Smartney?

Usługa jest dostępna u sprzedawców, którzy wdrożyli w swoich sklepach bramkę płatności Blue Media i zdecydowali się aktywować płatności odroczone. Ta metoda może być dostępna u sprzedawców z następujących branż: dom i ogród odzież kosmetyki i perfumy artykuły spożywcze bielizna dziecko artykuły medyczne sprzęt sportowy wyposażenie wnętrz materiały budowlane artykuły parafarmaceutyczne, suplementy, zioła sprzęt medyczny książki, gazety, czasopisma zabawki gastronomia materiały biurowe chemia gospodarcza i przemysłowa bilety odzież galanteria Ważne: z usługi można skorzystać przy zakupie towarów o wartości od 100 do 2 500 PLN – Pay Smartney pojawia się wówczas jako jedna z metod płatności dostępnych w ramach bramki płatności Blue Media

Ile razy mogę skorzystać z usługi Pay Smartney?

Jeśli spłaciłeś terminowo całość swojego zobowiązania, możesz wnioskować od razu o kolejną pożyczkę, której przyznanie jest zależne od ponownej oceny Twojej zdolności kredytowej. Dotyczy to zarówno spłat w ciągu 30 dni od zawarcia umowy (gdy nie ponosisz żadnych kosztów), jak i spłat w formie rat. Jeśli masz jeszcze niespłacone zobowiązanie wobec Smartney i regulujesz płatności terminowo, to o kolejną pożyczkę w ramach formy płatności Pay Smartney możesz ubiegać się po upływie 120 dni od daty zawarcia trwającej umowy pożyczki. Jeżeli masz dodatkowe pytania związane z usługą – skontaktuj się bezpośrednio z naszym partnerem, firmą Smartney, pod numerem telefonu: 22 528 88 88.

Czy mogę mieć kilka zakupów z odroczonym terminem płatności jednocześnie?

Jeśli spłaciłeś terminowo całość swojego zobowiązania, możesz wnioskować od razu o kolejną pożyczkę, której przyznanie jest zależne od ponownej oceny Twojej zdolności kredytowej. Dotyczy to zarówno spłat w ciągu 30 dni od zawarcia umowy (gdy nie ponosisz żadnych kosztów), jak i spłat w formie rat. Jeśli masz jeszcze niespłacone zobowiązanie wobec Smartney i regulujesz płatności terminowo, to o kolejną pożyczkę w ramach formy płatności Pay Smartney możesz ubiegać się po upływie 120 dni od daty zawarcia trwającej umowy pożyczki. Jeżeli masz dodatkowe pytania związane z usługą – skontaktuj się bezpośrednio z naszym partnerem, firmą Smartney, pod numerem telefonu: 22 528 88 88.

Jak odstąpić od umowy?

Przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy o kredyt konsumencki w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia. Do zachowania terminu wystarczające jest wysłanie oświadczenia o odstąpieniu w powyższym terminie na adres email: kontakt@smartney.pl Możesz skorzystać z tego wzoru formularza odstąpienia od umowy o kredyt konsumencki. Będzie on również dołączony do Twojej umowy kredytu konsumenckiego. Stosowanie formularza jednak nie jest obowiązkowe.

Ile kosztuje usługa Pay Smartney?

Jeżeli spłacisz całą należność w ciągu maksymalnie 30 dni od daty zawarcia umowy kredytu konsumenckiego, to nie poniesiesz żadnych kosztów. Jeżeli jednak z jakichś przyczyn nie uda Ci się spłacić zadłużenia w tym terminie - możesz rozłożyć spłatę na wygodne raty. Wszystkie szczegóły, takie jak koszt kredytu konsumenckiego i harmonogram spłaty, znajdziesz w umowie kredytu konsumenckiego, którą otrzymasz od Smartney. Niestety nie jesteśmy w stanie podać szacunkowych kosztów, ponieważ ich wysokość zależy od kilku czynników i są one ustalane indywidualnie dla każdego klienta.

Na czym polega Pay Smartney?

Pay Smartney to jedna z metod płatności dostępnych w ramach bramki płatności Blue Media. Dzięki niej możesz kupić towar w dowolnym momencie, a należność uregulować dopiero za jakiś czas. Smartney, partner rozwiązania, udziela Ci kredytu konsumenckiego (pożyczki) i pokrywa koszt Twoich zakupów, a Ty spłacasz pożyczkę w określonym czasie. Jeżeli uregulujesz zobowiązanie w ciągu 30 dni – nie ponosisz żadnych kosztów i spłacasz dokładnie tyle, ile kosztował zakupiony przez Ciebie produkt. Jeśli z jakichś względów nie będziesz w stanie spłacić całej kwoty, będziesz mógł rozłożyć spłatę na raty. Ich liczba zależy od kwoty zakupu: kwota 100-500 zł - trzy raty kwota 501-1000 zł - sześć rat kwota 1001-2500 zł - dziewięć rat Ważne: po wyborze metody płatności Pay Smartney, zostaniesz poddany procesowi weryfikacji – tak jak w trakcie standardowej procedury ubiegania się o kredyt gotówkowy. Gdy zostaniesz pozytywnie zweryfikowany otrzymasz na maila umowę kredytową zawierającą szczegóły spłaty, w tym informacje nt. możliwości rozłożenia spłaty pożyczki na wygodne raty. Jeżeli masz dodatkowe pytania dotyczącej usługi – skontaktuj się bezpośrednio z partnerem naszego rozwiązania, firmą Smartney, pod numerem telefonu: 22 528 88 88.

Porozmawiajmy