Bezpieczeństwo

Pay Smartney to usługa stworzona przez spółkę Blue Media, która jest dostawcą technologii, oraz firmę Smartney – pożyczkodawcę, z ponad 35-letnim doświadczeniem na rynku finansowym. W poniższej bazie wiedzy znajdziesz najważniejsze informacje dotyczące kwestii bezpieczeństwa usługi. Odpowiadamy na najczęściej pojawiające się pytania związane z wnioskowaniem o pożyczkę, wydawaniem decyzji kredytowej i spłatą należności. Jeżeli masz dodatkowe pytania – skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza, a postaramy się pomóc.

Dlaczego w procesie pojawia się firma Smartney?

Firma Smartney jest partnerem Blue Media S.A. i podmiotem udzielającym pożyczki w ramach formy płatności Pay Smartney i to ona przeprowadza proces weryfikacyjny, od którego zależy, czy możesz skorzystać z odroczonego terminu płatności czy nie.

Dlaczego muszę wyrazić aż tyle zgód?

Wynika to z formy płatności, którą wybrałeś. Pay Smartney to metoda płatności z odroczonym terminem spłaty. Oznacza to, że Smartney, partner rozwiązania, udziela Ci kredytu konsumenckiego i pokrywa początkowo koszt Twoich zakupów. Ty spłacasz później pożyczkę Smartney. Jeżeli zrobisz to w całości do 30 dni - nie ponosisz żadnych kosztów. Możesz również rozłożyć spłatę na raty – zgodnie z umową kredytu konsumenckiego, którą otrzymasz od Smartney. Złożoność usługi powoduje, że musimy uzyskać od Ciebie szereg zgód, które pozwolą nam m.in. przeprowadzić proces weryfikacji zdolności kredytowej, poinformować Cię o jej wyniku oraz przesłać Ci umowę kredytu konsumenckiego.

Czy po otrzymaniu umowy mogę ponownie wnioskować?

Jeśli spłaciłeś terminowo całość swojego zobowiązania, możesz wnioskować od razu o kolejną pożyczkę, której przyznanie jest zależne od ponownej oceny Twojej zdolności kredytowej. Dotyczy to zarówno spłat w ciągu 30 dni od zawarcia umowy (gdy nie ponosisz żadnych kosztów), jak i spłat w formie rat. Jeśli masz jeszcze niespłacone zobowiązanie wobec Smartney i regulujesz płatności terminowo, to o kolejną pożyczkę w ramach formy płatności Pay Smartney możesz ubiegać się po upływie 120 dni od daty zawarcia trwającej umowy pożyczki. Jeżeli masz dodatkowe pytania związane z usługą – skontaktuj się bezpośrednio z naszym partnerem, firmą Smartney, pod numerem telefonu: 22 528 88 88.

Dlaczego otrzymałem odmowę od firmy Smartney?

Firma Smartney jest podmiotem udzielającym pożyczki w ramach formy płatności Pay Smartney i to wyłącznie do niej należy decyzja o tym, czy dostaniesz pożyczkę i będziesz mógł skorzystać z odroczonego terminu płatności czy nie. Jeżeli masz dodatkowe pytania związane z usługą – skontaktuj się bezpośrednio z naszym partnerem, firmą Smartney, pod numerem telefonu: 22 528 88 88.

Na jaki numer konta należy przelać należność?

Wszystkie potrzebne informacje nt. odbiorcy płatności, numeru konta oraz harmonogramu spłaty znajdziesz w umowie kredytowej, którą otrzymasz od firmy Smartney jak tylko Twoja weryfikacja zakończy się wynikiem pozytywnym. W podstawowym założeniu masz aż 30 dni na spłatę należności. Jeżeli jednak z jakichś przyczyn nie uda Ci się spłacić zadłużenia w tym terminie – możesz rozłożyć spłatę na wygodne raty: kwota 200-500 zł – trzy raty kwota 501-1000 zł – sześć rat kwota 1001-1500 zł – dziewięć rat Wszystkie szczegóły znajdziesz w wiadomości od firmy Smartney, którą otrzymasz na podany przez Ciebie adres e-mail. Jeżeli masz dodatkowe pytania związane z usługą – skontaktuj się bezpośrednio z naszym partnerem, firmą Smartney, pod numerem telefonu: 22 528 88 88.

POROZMAWIAMY?