Otrzymałem informację o transakcji, ale nie wiem czego ona dotyczy. Jak to sprawdzić?

27/03/2020
Udostępnij:

W potwierdzeniu mailowym, które do Ciebie trafiło znajduje się nazwa firmy, z której usług skorzystałeś lub nazwa sklepu, w którym zostało złożone zamówienie oraz tytuł przelewu. Te informacje powinny Ci pomóc zidentyfikować transakcję. Jeżeli wciąż będziesz mieć jakieś wątpliwości - skontaktuj się ze sklepem internetowym, który będzie w stanie z łatwością zweryfikować zamówienie.

Nie wiesz jak skontaktować się ze sklepem?
Wejdź na stronę internetową sklepu, w którym zrobiłeś zakupy, kliknij zakładkę "Kontakt" i skorzystaj z formularza kontaktowego lub poszukaj w regulaminie sklepu danych kontaktowych, takich jak adres e-mail lub telefon.

Zobacz także

Co zrobić, żeby nie otrzymywać żadnych wiadomości e-mail do Blue Media S.A.?

Czy wiadomość o transakcji oznacza, że ktoś wykonał przelew z mojego konta?

Czy muszę wysłać sprzedawcy otrzymane potwierdzenie transakcji?

Zobacz więcej

Porozmawiajmy