Trafił do mnie e-mail informujący o rozpoczęciu transakcji. Czy to potwierdzenie, że transakcja została zrealizowana?

11/01/2021
Udostępnij:

Nie. Ten e-mail informuje o tym, że przyjęliśmy zlecenie transakcji. Gdy zostanie ona zrealizowana, powinieneś otrzymać od nas kolejną wiadomość z potwierdzeniem statusu. Sama wiadomość o rozpoczęciu transakcji jest tylko informacją i do niczego nie zobowiązuje. Bez autoryzacji po stronie płacącego wpłata nie może zostać sama pobrana.

Transakcja posiada rówież swój systemowy czas ważności - jest to zazwyczaj 6 dni. Po upłynięciu tego czasu transakcja automatycznie uzyskuje status przeterminowanej (wiadomości mailowe nie są wysyłane w tej sprawie). Nie musisz zatem zgłaszać nam, iż wpłata nie została dokonana.

Zobacz także

Co zrobić, żeby nie otrzymywać żadnych wiadomości e-mail do Blue Media S.A.?

Czy wiadomość o transakcji oznacza, że ktoś wykonał przelew z mojego konta?

Czy muszę wysłać sprzedawcy otrzymane potwierdzenie transakcji?

Zobacz więcej

Porozmawiajmy