Co zrobić, żeby nie otrzymywać żadnych wiadomości e-mail do Blue Media S.A.?

23/04/2020
Udostępnij:

Jesteśmy prawnie zobligowani do wysyłki maili z informacją o kolejnych statusach transakcji. Jeżeli wypiszemy Cię z naszych baz - nie trafią do Ciebie żadne wiadomości, również te potwierdzające statusy transakcji związane z zakupami online lub płatnościami za rachunki.

Jeżeli jednak chcesz, żebyśmy usunęli Twoje dane z naszej bazy - napisz do nas za pośrednictwem poniższego formularza kontaktowego. Pamiętaj, żeby w danych kontaktowych podać adres e-mail, który chcesz usunąć z naszej bazy.


Zobacz także

Otrzymałem informację o transakcji, ale nie wiem czego ona dotyczy. Jak to sprawdzić?

Czy wiadomość o transakcji oznacza, że ktoś wykonał przelew z mojego konta?

Czy muszę wysłać sprzedawcy otrzymane potwierdzenie transakcji?

Zobacz więcej

Porozmawiajmy