Bezpieczeństwo

Pay Smartney to nowoczesna metoda płatności dostępna w ramach płatności online Blue Media u wybranych partnerów. Cechą charakterystyczną metody jest odroczony termin płatności. Co znaczy, że klient sklepu (lub innego serwisu prowadzącego sprzedaż online) może nabyć produkt jednego dnia, a należność za niego uregulować w dowolnym terminie – do 30 dni nie ponosząc przy tym żadnych kosztów. W poniższej bazie wiedzy znajdziesz odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania związane z usługą Pay Smartney.

Na jaki numer konta należy przelać należność?

Wszystkie potrzebne informacje nt. odbiorcy płatności, numeru konta oraz harmonogramu spłaty znajdziesz w umowie kredytowej, którą otrzymasz od banku czy firmy pożyczkowej. Wiadomość otrzymasz, jak tylko Twoja weryfikacja zakończy się wynikiem pozytywnym.

Dlaczego muszę wyrazić tyle zgód?

Wynika to ze złożoności usługi Dopasowane raty online. Potrzebujemy Twoich zgód, by móc przeprowadzić proces weryfikacji Twojej tożsamości oraz zbadać zdolność kredytową. Każdy pożyczkodawca potrzebuje osobnej zgody, stąd ta liczba. Bez zgód nie będziemy w stanie tego zrobić, a Ty nie będziesz mieć możliwości skorzystania z tej metody płatności.

Czy po otrzymaniu umowy mogę ponownie wnioskować?

Tak. Możesz wnioskować o kilka pożyczek jednocześnie. Jeden proces nie wpływa na drugi. Każdorazowo o przyznaniu rat online decyduje wynik oceny Twojej zdolności kredytowej, którą przeprowadza pożyczkodawca. Terminowa spłata należności wpływa pozytywnie na Twoją zdolność kredytową.

Dlaczego otrzymałem odmowę od wszystkich pożyczkodawców?

Decyzja pożyczkodawców zależy przede wszystkim od Twojej zdolności kredytowej. Jeżeli decyzja wszystkich pożyczkodawców była negatywna, oznacza to, że nie dysponujesz wystarczającą zdolnością kredytową. Nasi partnerzy przykładają dużą wagę do odpowiedzialnego udzielania kredytów.

Porozmawiajmy