Na czym polega usługa Płatność automatyczna?

05/08/2020
Udostępnij:

Dzięki usłudze Płatność automatyczna, należność za rachunki od różnych dostawców mogą płacić się same. To znaczy, że po aktywacji usługi i dodaniu wybranej przez Ciebie formy płatności - środki będą pobierane automatycznie ze wskazanego przez Ciebie źródła - w wyznaczonym przez Ciebie terminie.

W dniu otrzymania rachunku w serwisie Płatności automatyczne Blue Media oraz dzień przed realizacją płatności automatycznej otrzymasz e-mail z informacją o planowanym zleceniu przelewu. Płatność dojdzie do skutku tylko wtedy, gdy na wskazanym rachunku będzie wystarczająca ilość środków.

Płatność możesz aktywować z poziomu eBOK Twojego dostawcy:

Jeżeli z jakichś przyczyn w danym miesiącu będziesz chciał wstrzymać płatności automatyczne - możesz to zrobić:

  • wysyłając SMS o treści: Anuluj pod numer 4455 - anulowanie jest możliwe do końca dnia poprzedzającego planowaną płatność;
    lub
  • po zalogowaniu do serwisu Blue Media - anulowanie jest możliwe aż do momentu zlecenia płatności automatyczne.

Zobacz także

Jak włączyć i wyłączyć płatność automatyczną?

Jak zarządzać płatnością automatyczną?

U jakich Dostawców, mogę włączyć płatność automatyczną bezpośrednio w eBOKu?

Zobacz więcej

Porozmawiajmy