Jak usunąć płatność?

16/11/2021
Udostępnij:

Zaloguj się do serwisu Blue Media, wejdź w zakładkę ''Opłaty automatyczne'' i wybierz kafelek z nazwą danego dostawcy, po czym kliknij ''Wstrzymaj automatyczne opłacanie kolejnych rachunków'' lub ''Zrezygnuj w automatycznego opłacania kolejnych rachunków''. Pierwsza opcja pozwala dezaktywować usługę na pewien czas, a druga skutkuje jej całkowitym usunięciem. Żeby zapisać wprowadzone zmiany, wprowadź w odpowiednie pole kod SMS, który prześlemy na Twój numer telefonu.

Jeżeli nie możesz się zalogować do serwisu Blue Media – skorzystaj z możliwości zmiany hasła. W tym celu kliknij "Wyślij link do zmiany hasła".

Zobacz także

Jak ustawić maksymalną kwotę płatności?

Jak dodać kartę w serwisie?

Czym różni się data płatności od dnia zapłaty?

Zobacz więcej

Porozmawiajmy