Moja karta straciła ważność, a mam pod nią podpiętą płatność automatyczną. Co mam zrobić?

05/08/2020
Udostępnij:

Zaloguj się do serwisu Blue Media, wejdź w zakładkę ''Formy płatności'' i:

  1. ''Dodaj nową kartę'' - nawet jeżeli numer karty się nie zmienił, a jedynie jej data ważności i CVV;
  2. wybierz opcję ''Zmień'' przy karcie, która niebawem straci lub już straciła ważność;
  3. zaznacz kartę, której chcesz używać;
  4. zatwierdź wprowadzone zmiany kodem SMS, który wyślemy na Twój numer telefonu;
  5. usuń kartę płatniczą, z której nie chcesz już korzystać.

Pamiętaj, że w momencie gdy płatność nie doszła do skutku, nie zostanie ona ponowiona i konieczne jest zalogowanie się do eBOK-a danego dostawcy i zlecenie płatność online za bieżącą fakturę.

Zobacz także

Czy mogę podpiąć dwie karty do mojego automatu?

Moja płatność ma status nieopłacona, a środki zostały pobrane - co mogę zrobić?

Jak zaktualizować numer telefonu, którego używam do korzystania z usług Blue Media?

Zobacz więcej

Porozmawiajmy